فیلم ایران

معرفی و دانلود فیلم

فیلم ایران

معرفی و دانلود فیلم

دریافت فیلم توله ها (براتز)

براتز ( توله ها )


Bratz


کارگردان: شو نمک نامارا. فیلمنامه: سوزان استل جنسن بر اساس داستانی از ادام د لا پنیا، دیوید ایلنبرگ. موسیقی: جان کودا. مدیر فیلمبرداری: کریستین سبالدت. تدوین: جف کاناوان. طراح صحنه: راستی اسمیت. بازیگران: ناتالیا راموس[یاسمین]، جنل پریش[جید]، لوگان براونینگ[ساشا]، اسکایلر شای[کلوئی]، چلسی استاوب[مردیث]، آن لیز وان در پول[آوری]، ملسی جاو[کویین]، استیون لانسفورد[کامرون]، جان وویت[آقای برکمن]. ١١٠ دقیقه. محصول ٢٠٠٧ آمریکا.
یاسمین، جید، ساشا و کلوئی چهار دوست نزدیک از دوران کودکی هستند، که هر کدام استعدادی خاص دارند. آنها این توانایی ها را در جهت تکمیل یکدیگر به کار می برند. آنها وارد مرحله تازه و پر هیجانی از زندگی خود شده اند و آن ورود به دبیرستان کری نیشن است. ولی به زودی کشف می کنند که این مکان یک میدان بزرگ مبارزه است و باید به خاطر خویشتن و یکدیگر تن به مبارزه دهند. محرک اصلی همه این وقایع رفتارهای سرد و خشن مردیث باکستر دیملی کلاس آخری است، ولی به نظر می رسد که مدیر مدرسه آقای برکمن دورادور مراقب این چهار دوست نزدیک است....

چرا باید دید؟
اگر با پدیده هایی چون عروسک های باربی آشنا یا اصولاً عروسک باز باشید، به یاد دارید که در سال ٢٠٠١ عروسک های براتز وارد بازار شد و خیلی زود در چهار گوشه دنیا برای خود دوستداران و خریدارانی دست و پا کرد. این عروسک ها تا امروز شخصیت های اصلی یک فیلم زنده و یک فیلم انیمیشن بوده اند، اما این یکی، یعنی دست پخت جناب مک نامارا قرار است چیز دیگری باشد!!!
شون پاتریک مک نامارا متولد ١٩٦٢ بوربنک، کالیفرنیا کارگردان خوش نامی در عرصه فیلم های کودکان و نوجوانان است که برای فیلم Race to Space جوایز معتبری از جشنواره جیفونی و ویسکانین و برای Even Stevens جایزه بافتا را دریافت کرده است. تهیه کننده، نویسنده، بازیگر و کارگردان پر کاری که سابقه ای نزدیک به دو دهه کار موفق در تلویزیون نیز دارد. اما براتز نمونه خوبی برای آشنایی با کار او نیست. هر چند نگاهی محترمانه به چهار قهرمان متفاوت[از چند نژاد مختلف] فیلم دارد و می کوشد مضمون رفاقت موجود در قصه را پر رنگ تر کرده و رنگی اجتماعی/سیاسی نیز به آن بدهد: یعنی ایستادگی و اتحاد در برابر توتالیتاریسم. اما جان مایه اثر فاقد قدرت لازمه است و تلاش های جناب شان هم بر باد می رود. نکته جالب فیلم جان وویت است که زیر گریم سنگین اش به زحمت قابل شناسایی است. فیلم در هفته اول نمایش خود ١٠ میلیون دلار درآمد داشته و به نظر می رسد شایعات ساخته شده پیرامون این فیلم برای دوستداران آن از جمله حضور پائولا عبدل نیز که قرار بوده تا بر بازار گرمی آن بیفزاید، تا این لحظه چندان موثر نبوده است. ما هر چه شرط بلاغ بود گفتیم، ولی عروسک بازها حرف هیچ خدایی را هم گوش نمی کنند!
ژانر: کمدی، خانوادگی.

برای مشاهده عکسهایی از این فیلم اینجا را کلیک کنید
 

لینکهای دانلود (نسخه اورجینال و به زبان انگلیسی)
http://rapidshare.com/files/62141458/Ba1ba.part1.rar 
http://rapidshare.com/files/62144104/Ba1ba.part2.rar 
http://rapidshare.com/files/62146698/Ba1ba.part3.rar 
http://rapidshare.com/files/62149178/Ba1ba.part4.rar 
http://rapidshare.com/files/62151445/Ba1ba.part5.rar 
http://rapidshare.com/files/62154441/Ba1ba.part6.rar 
http://rapidshare.com/files/62156736/Ba1ba.part7.rar
http://rapidshare.com/files/62157396/Ba1ba.part8.rar 

رمز فایل: 12

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد