فیلم ایران

معرفی و دانلود فیلم

فیلم ایران

معرفی و دانلود فیلم

دریافت فیلم بدون رزرو

بدون رزرو


No Reservations


کارگردان: اسکات هیکس. فیلمنامه: کارول فوش، ساندرا نتلبک. موسیقی: فیلیپ گلس. مدیر فیلمبرداری: استورات درایبرو. تدوین: پیپ کارمل. طراح صحنه: باربارا لینگ. بازیگران: کاترین زتا جونز[کیت آرمسترانگ]، آرون اکهارت[نیک]، ابیگیل برسلین[زوئی]، پاتریشیا کلارکسون[پائولا]، جنی وید[لی]، برایان اف. اوبراین[شون]. ١٠٥ و ١٠٣ دقیقه. محصول ٢٠٠٧ آمریکا، استرالیا. نام دیگر: Mostly Martha.
کیت آرمسترانگ سرآشپز رستورانی در منهتن و بسیار در کار خود موفق و زنی بسیار منظم است. او نظم و ترتیب محیط کار را در زندگی شخصی خود نیز به کار بسته و همچون یک سرآشپز زندگی خود را اداره می کند. کمال گرایی کیت باعث می شود تا انسان های پیرامون وی همواره فاصله خود را با وی حفظ کنند، اما این نظم و ترتیب با ورود دو انسان به زندگی او بر هم می خورد. اولین آنها نیک نام دارد که به عنوان آشپز وارد آشپزخانه تحت فرماندهی وی شده، و بر خلاف کیف انسنی شاد و پر تحرک و دوست داشتنی است. هنگام کار اپرا گوش می کند و تا جایی که باعث آزار همکارانش نشود با آنان شوخی می کند. شخص دوم، خواهر زاده ای به نام زوئی است که ناگهان وارد منزل وی شده است. به نظر می رسد کیت در موقعیت سختی قرار گرفته و باید این دو نفر را که زندگی شخصی و شغلی او را به هم ریخته اند، کنترل کند. اما خیلی زود در می یابد که ابتدا با علاقه خود نسبت به نیک- که به تازگی آن را کشف کرده- نیز بجنگد....

چرا باید دید؟
اگر شما هم جزو کسانی هستید که از تماشای ابیگیل برسلین- دختر کوچولوی شیرین فیلم Little Miss Sunshine- لذت بردید، اگر از تحسین کنندگان بانو کاترین زتا جونز هستید و از بازی آرون اکهارت در میان گروه مردان و ممنون که سیگار می کشید دارید، بدون رزرو فرصت خوبی برای دو ساعت تمدد اعصاب در اختیارتان می گذارد. [شاید بهتر می بود به روال برنامه های آشپزی این طور شروع می کردم؛ مواد لازم برای تهیه یک فیلم عاشقانه و الی آخر...]
اسکات هیکس متولد ١٩٥٣ اوگاندا، از کارگردان های به نام استرالیاست- تماشاگر ایرانی شاید فیلم سباستین و اسپارو او را به خاطر داشته باشد که چندین بار از تلویزیون ایران پخش شد- که با فیلم شاین[١٩٩٦] شهرتی جهانی کسب کرد. اما بعد از این فیلم هر چند پروژه هایی گران قیمت مانند برف روی درخت های سدر یا قلب هایی در آتلانتیس را کارگردانی کرد، اما موفقیت شاین تکرار نشد. شاید انتظارات ما و دیگران هم از او زیادی بالا رفته بود، به همین خاطر پس از مدتی وقفه این بار فیلم کوچک تر و جمع و جورتری بازگشته[٢٨ میلیون دلار] و حیطه امنی نیز برای کار خود برگزیده استژانر کمدی عاشقانه]. و خوشبختانه حاصل کار بسیار راضی کننده است. هم برای تماشاگر آمریکایی که ٤٠ میلیون دلار نصیب تهیه کنندگان فیلم کرده و هم برای منتقدان که بار دیگر زبان به مدح او گشوده اند.
فیلم سکوی پرتابی برای آرون اکهارت است که باید جای جورج کلونی و مل گیبسون پا به سن گذاشته را در محصولات هالیوودی در آینده پر کند. بازیگری که چند سال گذشته به خاطر حضور در پروژه های مستقل و نقش های متفاوت اسم و رسمی به هم زده است. بدون رزرو بازسازی فیلمی ایتالیایی به نام Bella Martha[٢٠٠١] است که دقیقاً بر اساس کلیشه های ژانر کمدی عاشقانه ساخته شده، اما نباید به این دلیل آن را دست کم گرفت. چون قبل از تماشای این گونه فیلم ها نیز بسیاری از ماها از ساختار کلیشه ای آن آگاهیم، با این حال برای دیدن شان به سینما می رویم.[مثل طرفداران ژانر اکشن یا فیلم های جکی چان] فیلم هایی که اگر مثل این یکی خوب ساخته شوند-کم و زیاد نداشته باشند- بهترین گریزراه شما برای فرار از رخوت و یکسانی زندگی روزمره است.
ژانر: کمدی، درام، عاشقانه.

برای مشاهده عکسهایی از این فیلم اینجا را کلیک کنید


لینکهای دانلود
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part1.rar 
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part2.rar 
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part3.rar 
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part4.rar 
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part5.rar 
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part6.rar 
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part7.rar
No.Reservations.CAM.XVID-nDn.part8.rar 
 

رمز فایل: ندارد


لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare اینجا را کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد