فیلم ایران

معرفی و دانلود فیلم

فیلم ایران

معرفی و دانلود فیلم

دیدن فیلم مستند مسعود ده نمکی ( کدام استقلال؟ کدام پرسپولیس؟ )

فیلم مستند و بحث انگیز مسعود ده نمکی


کدام استقلال؟  کدام پرسپولیس؟ 


film-ir.blogsky.com


لینک های دانلود اصلاح شدند


اتل متل یه بازی
دو تا تیم و یه قاضی
توپ و دو تا دروازه
یک زمین غراضه
تماشاچی صدهزار
اونا دارا این ندار

فیلم مستندساز آقای مسعود ده نمکی درباره تب فوتبال و معضلات اجتماعی مانند فقر و پایین بودن سطح آگاهی توده مردم ساخته شده است که بسیار جالب و دیدنی است. کارگردان با بردن دوربین خود به داخل استادیوم و با مصاحبه با مردم عادی و سینه چاکان تیمهای پرسپولیس و استقلال در حاشیه بازی ایران و ژاپن که هفت نفر از تماشاگران هنگام خروج از استادیوم بخاطر رعایت نکردن ضوابط بین المللی از طرف مسولین استادیوم منجر به کشته شدن آنها شد صورت واقعی این فاجعه را به تصویر میکشد.
دیدن این فیلم بسیار دیدنی و بحث انگیز را به کلیه هواداران فوتبال بخصوص طرفداران تیمهای پرسپولیس و استقلال توصیه می کنیم.
 

برای دریافت فیلم کلیک کنید


  پسورد فایل : www.iranianuk.com   


و یا تک تک در ادامه مطلب بدون پسورد از رپیدشیر دانلود کنید ....


قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم


لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشند
. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا کلیک کنید
نظرات 2 + ارسال نظر
ابوبکر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://s

پس این فیلم کجاست .من از ثلاث بابا جانی استان کرمانشاه

هاست فیلم رو عوض کردم

ئثایه شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام وقتی فایل دانلود کردم به این صورت بود
Kodoom.Esteghlal.Kodoom.Perspolis_www.Shahrokh44.MihanBlog.com_.wmv
که درا نتهای آن عدد .002 و به همین ترتیب به بالاتر می باشد که ابتدا پخش نمی شد فکر کردم باید عدد را پاک کنم آن را هم پاک کردم اما پخش نشد. چکار کنم با تشکر.

سلام
فیلم های اینچنینی تکه تکه شده اند و شما برای یکژارچه کردن آن باید از برنامه HjSplit استفاده کنید.

در زیر من لینک دانلود نرم افزار به همراه آموزش تصویری (توسط عکس) آن را قرار دادم.

http://rapidshare.com/files/438275423/HjSplit-_password_film-ir.blogsky.com_.exe.zip

یا

http://www.mediafire.com/file/8ba8i5wtd84j42d/HjSplit-_password_film-ir.blogsky.com_.exe.zip

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد